CSI - SYSTEM ZGŁOSZEŃ SERWISOWYCH
Instrukcja korzystanie z bazy serwisowej CSI
  1. Klient (sklep zaopatrywujący się u nas w towar) rejestruje się w naszej bazie serwisowej poprzez stronę: http://rma.csi.pl
  2. Po rejestracji i poprawnej weryfikacji danych z naszej strony, otrzymują Państwo wiadomość na wskazany adres e-mail, że podane konto zostało utworzone.

Zgłaszanie produktów na RMA:
  1. Logujemy się na wcześniej utworzone konto
  2. Z menu po lewej stronie wybieramy „Nowe zgłoszenie”
    • Wybieramy producenta urządzenia
    • W odpowiednich okienkach staramy się wpisać jak najwięcej danych o reklamowanym sprzecie i opisie usterki. Im dokładniejsze dane tym szybciej i dokładniej pozwoli to zdiagnozować usterkę. Zobacz Pomoc!!
    • Po wypełnieniu formularza wybieramy „Dodaj RMA”
    • W ramach jednego zgłoszenia możemy dodawać kilka produktów.
    • Po skończeniu procedury dodawania produktów - zamykamy zgłoszenie.

Po pozytywnej akceptacji zgłoszonych produktów, otrzymają Państwo maila zwrotnego z przydzielonymi numerami RMA. Może się zdarzyć że RMA zostanie odrzucone – wtedy w mailu zostanie podana przyczyna odrzucenia (Np. Uszkodzenie mechaniczne wyświetlacza, uszkodzone słuchawki).


Śledzenie stanu zgłoszenia:

Poniżej znajduje się spis opcji dostepnych po zalogowaniu użytkownika do naszej bazy serwisowej.

  • Obsługa RMA
    • Moje RMA
      • Do akceptacji
      • W toku
      • Zakończone
    • Nowe Zgłoszenie
  • Mój profil
  • Instrukcja
  • Wyloguj

Opis najważniejszych funkcji:

  • +Do akceptacji – wyświetla wszystkie zgłoszenia które oczekują na akceptację z naszej strony
  • +W toku – pokazuje RMA które nie zostały jeszcze zakończone. Możemy na bieżąco śledzić obecny stan tego serwisu.
  • +Zakończone – tutaj możemy przeglądać zakończone wcześniej naprawy gwarancyjne. Mozliwe jest również drukowanie raportów po naprawie.