CSI - SYSTEM ZGŁOSZEŃ SERWISOWYCH
|
|
|
Instrukcja korzystanie z bazy serwisowej CSI
|
-
Klient (sklep zaopatrywujący się u nas w towar) rejestruje się w naszej bazie serwisowej poprzez stronę: http://rma.csi.pl
-
Po rejestracji i poprawnej weryfikacji danych z naszej strony, otrzymują Państwo wiadomość na wskazany adres e-mail, że podane konto zostało utworzone.
Zgłaszanie produktów na RMA:
-
Logujemy się na wcześniej utworzone konto
-
Z menu po lewej stronie wybieramy „Nowe zgłoszenie”
-
Wybieramy producenta urządzenia
-
W odpowiednich okienkach staramy się wpisać jak najwięcej danych o reklamowanym sprzecie i opisie usterki. Im dokładniejsze dane tym szybciej i dokładniej pozwoli to zdiagnozować usterkę.
Zobacz
-
Po wypełnieniu formularza wybieramy „Dodaj RMA”
-
W ramach jednego zgłoszenia możemy dodawać kilka produktów.
-
Po skończeniu procedury dodawania produktów - zamykamy zgłoszenie.
Po pozytywnej akceptacji zgłoszonych produktów, otrzymają Państwo maila zwrotnego z przydzielonymi numerami RMA. Może się zdarzyć że RMA zostanie odrzucone – wtedy w mailu zostanie podana przyczyna odrzucenia (Np. Uszkodzenie mechaniczne wyświetlacza, uszkodzone słuchawki).
Śledzenie stanu zgłoszenia:
Poniżej znajduje się spis opcji dostepnych po zalogowaniu użytkownika do naszej bazy serwisowej.
- Obsługa RMA
- Moje RMA
- Do akceptacji
- W toku
- Zakończone
- Nowe Zgłoszenie
- Mój profil
- Instrukcja
- Wyloguj
Opis najważniejszych funkcji:
-
+Do akceptacji – wyświetla wszystkie zgłoszenia które oczekują na akceptację z naszej strony
-
+W toku – pokazuje RMA które nie zostały jeszcze zakończone. Możemy na bieżąco śledzić obecny stan tego serwisu.
-
+Zakończone – tutaj możemy przeglądać zakończone wcześniej naprawy gwarancyjne. Mozliwe jest również drukowanie raportów po naprawie.
|
|